هتل های دبی
نوشته شده توسط : mali

هتل جوورا دبی

 هتل 4 ستاره لوکس و زیبای جوورا که بدنه ای به رنگ طلایی دارد مجهز به کلوب سلامتی ، سونا ، استخر و پنج رستوران است و 528 اتاق شیک و مدرن دارد که در سه دسته بندی قرار گرفته اند که شامل اتاق های دلوکس، دلوکس یک اتاق خوابه و سوییت دو اتاق خوابی می شوند.این هتل که هم امکاناتتور دبی تابستان 98 برای تفریح دارد هم برای بیزینس و جلسه های رسمی .یک استخر با چشم اندازی خارق العاده ، یک کافه و یک فروشگاه نان از جمله امکانات آن هستند.آشپزخانه جوورا در طول روز انواع غذاها و شیرینیجات را تهیه می کند ، Gevora Kitchen همچنین بلندترین رستوران شهر است که در پشت بام این هتل واقع شده است و چشم اندازی پانورامیک از شهر دارد.این هتل عنوان بلندترین هتل جهان را در رکوردهای گینس به ثبت رسانده است و مسافران تور دبیکه علاقمند به ارتفاع هستند می توانند این هتل را برای اقامت خور انتخاب کنند.

 

هتل جوورا دبی

 

هتل جوورا دبی


 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی بکی از هتل های چهار ستاره و خوب دبی می باشد.هتل در یکی از بهترین مکان های دوبی و در مرکز شهر دبی واقع شده است که فاصله آن تا فرودگاه نزدیک و همچنین فاصله نزدیک این هتل با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری دبی می باشد.اتاق های این هتل، بسیار تمیز و شیک می باشد و در حد هتل های چهار ستاره می باشد اتاق های بزرگ و خانوادگی و اتاق های vip و امکانات رفاهی خوبی را برای اقامت مسافران تور دبی فراهم کرده اند که از لحاظ بهداشتی هم اتاق ها مرتب و حمام های لوکسی دارد.هتل چهار ستاره کنکورد امارات اند رزیدنس دبی تفریحات و سرگرمی های زیادی برای اقامت کنندگان در هتل فراهم کرده اند از جمله: اسنوکر،پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد و تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر که برای مهمانان هتل تدارک دیده اند.سایر امکانات و خدمات هتل کنکورد دبی به مهمان ,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ – استخر روباز – سونا – حمام ترکیتور دبی تیر 98 و بخار و همچنین وجود خدمات دندانپزشکی در هتل و مرکز خرید می باشد.

 

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

 

 

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

 

 

 

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

 

 


هتل منهتن دبی

هتل 4 ستاره منهتن دبی با نام جدید اونیو آماده پذیرایی از میهمانان سفر دبی بوده و یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره ی خیابان معروف رقه است . این اقامتگاه مجلل مورد توجه و اقبال گردشگران بسیاری است که به دبی سفر می کنند. رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای هتلداری و برخورداری از پرسنلی با تجربه و امکاناتی پیشرفته از ویژگی های این هتل چهار ستاره به شمار می رود.هتل منهتن دبی دارای 133 اتاق استاندارد تور کیش گی ، سوئیت رویایی در هتل وجود دارد . طراحی منحصر به فرد ، مبلمانی ظریف ، نور مناسب ، فضای پاکیزه ، خدمات 24 ساعته ، محیط آرامش بخش و دنج ، حمام مجهز به وان ، سشوار ، سیستم خنک کننده عالی ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع ، چای - قهوه ساز و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکاناتی است که در اتاق های زیبا و دلباز هتل منهتن به میهمانان تور دبی ارائه می گردد.  

 

هتل منهتن دبی

 

هتل منهتن دبی

 

هتل منهتن دبی


هتل مجستیک تاور دبی

معرفی : هتل مجستیک تاور یکی از هتل های 4 ستاره دبی است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل دارای یک برج 28 طبقه است که از طبقات مختلف آن نمایی زیبا از شهر و برج زیبای خلیفه پیداست. در این هتل 262 اتاق وجود دارد.

هتل مجستیک تاور دبی

امکانات اتاق ها : 262 اتاق این هتل از انواع کلاسیک ، دلوکس و سوئیت هستند که همه ی اتاق ها طبق مد روز دکور شده اند و دارای حمام های لوکس با لوازم بهداشتی هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون با ماهواره، سیستم تهویه مطبوع،‌ میز کار، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان و چای ساز در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : تراس، استخر روباز تمام سال، تخت های حمام آفتاب، کافی شاپ، استخر در بام هتل،‌ باشگاه بدنسازی، سونا، سرگرمی های شبانه، نایت کلاب، اتاق بازی، اسنک بار، دستگاه خود پرداز، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات تور، خدمات بلیط، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین ، سالن آرایش،‌ اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس، سرویس رایگان به ساحل

هتل مجستیک تاور دبی

رستوران هتل : در هتل مجستیک تاور هفت رستوران مختلف وجود دارد. رستوران الیا غذاهای یونانی سرو می کند؛ رستوران Tirquaz Garden Lounge که در کنار استخر قرار گرفته غذاها و قلیان عربی سرو می کند. در کافه لاوازا گروه های معروف موسیقی زنده اجرا می کنند. هم چنین در برخی از این رستوران ها شما مسافران تور دبی می توانید سرآشپز را در حین طبخ غذا تماشا کنید.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در جاده منخول قرار گرفته است و تنها 400 متر تا ایستگاه مترو الفهیدی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز تنها 15 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. مرکز خرید دو قلو و دبی فریم نیز دو کیلومتر با هتل فاصله دارند. 

هتل مجستیک تاور دبی

پیشنهاد ما : مجستیک تاور هتلی لوکس با موقعیت مکانی عالی، رستوران های با کیفیت و امکانات تفریحی است که مناسب خانواده ها و سفرهای کاری است.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های 4 ستاره دبی,هتل های لوکس دبی,هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: